Contact

Heeft u een vraag, opmerking of iets wat u kwijt wil?
Heb je een praktische vraag? Neem dan eerst een kijkje bij de veelgestelde vragen. Natuurlijk kunt u ook ons personeel bij de Winkel of Brenglocatie vragen stellen.

Kan ik ook spullen laten bezorgen?

Wij bezorgen in Kampen en IJsselmuiden. De kosten bedragen €10,-
Bezorgingen die verder weg liggen doen we alleen in overleg, en brengen hogere kosten met zich mee. Neem contact op voor meer info.

Geven jullie garantie op artikelen?

Al onze kleding kan binnen een week terug, zolang u het kaartje erop laten zitten, en deze laat stempelen bij aankoop.

Op witgoed en Tv's krijgt u 2 maanden garantie. Op elektrische apparaten boven de 20,- krijgt u ook 1 week garantie. In de winkel is ook een testtafel aanwezig, als u het zelf even uit wil proberen.

Hoe komen jullie winkelprijzen tot stand?

Wij hanteren standaardprijzen voor de meeste producten. Vervolgens passen we deze aan met de staat van het product. Bijvoorbeeld iets in nieuwstaat zal  iets hierboven liggen, terwijl iets met beschadigingen er juist weer onder ligt.
Uitzonderingen hierop zijn bijvoorbeeld merkkleding, vintage en antiek. Hierbij word ook naar de nieuw (en 2ehands) waarde gekeken.

Hebben jullie ook faciliteiten in de winkel?

In de winkel is een lift aanwezig voor klanten die slecht ter been zijn. Ook hebben we een rollator die we apart houden voor het gebruik van klanten. Daarnaast is er ook een klantentoilet aanwezig, een koffiehoek, en een testtafel voor elektronica.

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op met het onderstaande formulier. Of bel ons op: 038-3326216